quiltweekend nummer 12

het was al weer voor de 12de keer dat Katrien een quiltweekend organiseerde, en het was zoals vanouds gezellig.

de locatie was anders, er was geen ‘persoonlijke kok’ meer, we gingen op hotel aan de kust. zoals bijna altijd in die 12 jaar waren ook de weergoden ons goed gezind, er kon bij tijd en wijlen een terrasje gedaan worden, of een strandwandeling.

2015-10-02 17.22.34 2015-10-03 17.20.16

maar eigenlijk waren we er samen om met onze hobby bezig te zijn. 26 gelijkgestemden, allemaal zot van lapjes. ik werkte de eerste dag aan mijn blauwe ruitjesquilt, de tweede dag aan de mysterie2015 en de laatste dag maakte ik een Nearly Insane blokje. wat de mysterie2015 betreft staat er al een klein stukje aan elkaar, ik moet alle tussenbanen nog maken.

2015-10-03 21.29.51

boordevol inspiratie thuis gekomen, ik zou zo aan een paar nieuwe projecten willen/kunnen beginnen.

ondertussen kan ik al uitkijken naar een hoppequiltersbee en een ufobee in de komende weken. en naar het 13de quiltweekend volgend jaar?

5 responses to “quiltweekend nummer 12

Geef een reactie

