ondertussen een dagje verder

gisteren zijn heel wat civil war stofjes door mijn handen gepasseerd. ik tekende telkens vier driehoeken en vier trapeziums per stofje. tijdens de match Andorra-België (#andbel) heb ik het eerste blok wat uitgebreid.

civil war scrappy 9 blokken

civil war scrappy 9 blokken

ik ben gebeten door dit patroon, vind het zo leuk!

op facebook zag ik vandaag ook dat ik vier (4!) jaar geleden een give-away won bij het Quilterspalet. ik heb toen één blok gemaakt met die stofjes, en ben die daarna vergeten. een terechte vergeten UFO dus, iets om misschien wel tijdens de komende ufo-bees aan te werken.  Knipsel give-away

2 responses to “ondertussen een dagje verder

Geef een reactie

