vakantiebezigheden

wat ik allemaal deed deze herfstvakantie? ik maakte drie ruiten voor de blauwe ruitjesquilt,

????

????

het was weer een tijdje geleden dat ik nog aan dit project werkte, en het was weer zalig om doen! ondertussen heb ik die ook al aan de grote lap gezet en heb ik gemerkt dat ik dringend weer eens halve ruiten moet maken. een werkje voor de komende dagen.

ik zette ook een paar rijen aan mijn scrappy civil war quilt,

????

????

in totaal is de lap nu zo’n 95 cm op 84 cm, en ik kan nog wel even door, er liggen nog wat lapjes klaar om aan elkaar gezet te worden.

ik haakte ook een aantal kettingen, en vandaag heb ik er de slotjes aan vastgezet. 2015-11-08 15.27.01

nu moeten die een dagje blijven liggen, zodat het goed kan drogen. deze maakte ik om voor het goeie doel te verkopen, op 29 november op de Kom Op Tegen Kanker Beurs in Wijtschate.  allen daarheen zou ik zeggen!

een heerlijke herfstvakantie dus, nu weer over naar ‘normale’ modus.

5 responses to “vakantiebezigheden

Geef een reactie

