voor boekenwurmen

ik schreef het al eerder: eind deze maand sta ik op een beurs ten voordele van het goeie doel. Kom Op Tegen Kanker ligt me na aan het hart, professioneel word ik zowel dagelijks met die vreselijke ziekte geconfronteerd. maar ook privé heb ik al een paar lieve mensen aan het grote monster verloren, en zijn er op dit moment ook een aantal mensen aan het vechten.

ik moest dus niet lang nadenken toen ik gevraagd werd om deel te nemen aan de beurs, en er juwelen voor te maken. de opbrengst gaat naar KOTK.

omdat niet iedereen een ketting of oorbellen draagt, zorg ik ook voor een paar andere kralenobjecten. zo zullen er zeker ook scharenhangertjes te koop zijn, en ik heb nu voor het eerst ook boekenleggers gemaakt.

een paar voorbeelden:

????

boekenleggers

????

boekenlegger

en voor wie zich afvraagt hoe dit nu werkt: het ‘platte’ metalen stuk stop je in het boek, het kralendeel hangt uit het boek, zoals hier om rap een favoriet recept terug te vinden…

????

boekenlegger in gebruik

7 responses to “voor boekenwurmen

Geef een reactie

