scrappy civil war

vorige week kreeg ik van Katrien een heleboel civil war lapjes uit haar voorraad. ik mocht er genoeg van af snijden om één ‘kruis’ voor mijn Civil War Scrappy te maken. en zelf ben ik ook nog eens in mijn voorraad gedoken, en werden er lapjes getekend en geknipt.

ondertussen is de lap zelf ook weer een beetje uitgebreid, de lap is nu 126 op 84 cm groot, ongeveer de helft van wat ik wil gaan maken.

het is in deze donkere novemberdagen niet evident om de kleuren op foto te zetten, maar hierbij toch een impressie.

2015-11-19 15.48.22

scrappy civil war 96 blokken

 

ik kreeg ondertussen ook een vraag of ik die boekenleggers voor het goeie doel (zie vorig bericht) ook online verkoop. ja hoor, indien interesse, stuur me gerust een mail! of ga even op zoek naar mijn Facebook pagina Chevremont, daar staan er nog meer!

3 responses to “scrappy civil war

Geef een reactie

