het was lang geleden

maar vandaag heb ik nog eens een stukje met de hand gequilt. de eerste steekjes was het weer wat zoeken, maar hoe meer steekjes, hoe makkelijker het ging.

2015-11-28 13.33.02

ik quiltte een heel klein stukje van mijn oudste ufo, het gaat om een mysterie uit 2004 (!). ik kan me niet meer herinneren of die top ook in 2004 af was, maar het zal niet veel later geweest zijn.

dat quilten gebeurde tijdens de ufo-bee bij Sabine, waar ook Katrien, Hilde, Guute en José aan oude projecten werkten. meer foto’s heb ik niet genomen (te druk met quilten), maar misschien hebben mijn mede-bloggers dat wel gedaan. ik ga snel even kijken!

 

 

2 responses to “het was lang geleden

Geef een reactie

