de hoppequilterskerstbee

één keer per jaar staat er een opgetuigde kerstboom tijdens onze maandelijkse quiltbijeenkomst in De Kring, één keer per jaar nemen de deelnemers aan de kerstbee een cadeautje mee voor onder de boom.

2015-12-11 12.44.43

de boom en de cadeautjes

door het toeval, dit keer geholpen door een cadeautje voor elk voorzien door webshop Anneliefs (dank je wel!) belandden de cadautjes bij een andere quiltster.

ik had het geluk het cadeautje van Hilde te loten, onder de boom helemaal links te zien. bij het uitpakken waren er zelfs 4 cadeautjes individueel ingepakt, ik werd echt verwend! en dit is de inhoud:

2015-12-11 13.05.02

mijn kerstpakje!

dank je wel Hilde.

ik werkte verder aan mijn civil war scrappy, nu is die vierkant: 126 op 126 cm. de breedte is nu definitief, ik ga nu enkel nog wat in de lengte verder. en ooit komt er nog een boord rond, daarvoor moet (wat een straf!) ik eerst nog eens gaan shoppen.

2015-12-11 14.12.15

12 op 12 blokken, 126 cm op 126 cm

zie je de voeten er rond? die zijn van hen:

2015-12-11 14.12.00

Katrien, José, Guute, Carine, Sibylle, Annemie en Hilde

5 responses to “de hoppequilterskerstbee

Geef een reactie

