mijn nieuwe, oude quiltrekje

gisteren kreeg ik van mijn vader mijn quiltrekje terug, ooit gekocht op een rommelmarkt en nu door hem helemaal opgepoetst en opgewreven.

2015-12-26 14.14.41

????

het is mijn tweede exemplaar, ik heb er al eentje die al een tijdje dienst doet.

mijn ‘nieuwe rekje’ draagt vandaag mijn scrappy civil war quilt, waar er ondertussen weer een rij aan staat. de stand is nu 14 rijen op 12 (dus 147 op 126 cm).

2015-12-26 14.14.26

????

ik twijfel een beetje of ik er nog twee of nog 4 rijen ga aanzetten (+ boord), dat zal afhangen van hoeveel civil war stofjes ik nog in mijn voorraad heb. voor de boord moet ik ga shoppen, meteen al een leuk vooruitzicht in 2016…

2 responses to “mijn nieuwe, oude quiltrekje

Geef een reactie

