het werkt perfect…

…die uitdaging van Merel op Instragram.

we zijn 16 dagen ver in 2016 en iedere dag heb ik al iets van patchwork gedaan, zoals ruitjes gestempeld en geknipt, een nearly insane blokje gemaakt (komt eind volgende week op mijn blog, op de vaste updatedag), een paar ruiten gepatcht, een paar rijen voor de scrappycivilwarquilt en zelfs al een paar steken gequilt. dat laatste is niet mijn favoriete fase in het maken van een quilt, maar ook dat moet af en toe gebeuren. anders liggen er alleen maar affe tops, en dat is ook niet de bedoeling!

en eigenlijk is die uitdaging niet veel ‘zwaarder’ dan wat ik anders  al doe qua patchwork, anders ben ik zeker ook al  6 op de 7 dagen wel even bezig met lapjes, dus die ene extra is geen groot verschil!

wie mij en mijn uitdaging wil volgen op Instagram, zoek dan naar @chevremont en de hashtag #inges366daysofquilting

6 responses to “het werkt perfect…

Geef een reactie

