een dagje vroeger…

… want morgen brandt hier een kaarsje, is het tijd voor de Nearly Insane update.

ik maakte dit keer blokje 51, niet het moeilijkste uit het blok, maar toch gingen er heel wat stukjes in het 6 inch blokje.

2016-01-16 17.33.03

blokje 51 nearly insane quilt

en ik kreeg laatst ook de vraag hoeveel blokjes ik al gemaakt had, aan het ritme van 1 per maand. de ingekleurde blokjes zijn gemaakt en staan aan elkaar, alleen het blokje van deze maand is nog niet ingekleurd op het grondplan.

2016-01-11 19.02.59

grondplan nearlyinsanequilt, stand van zaken eind 2015

nog niet halfweg dus, maar dat stoort me niet, ik blijf er graag mee bezig. dat lees je hier beslist op 22 februari, dan is er weer een blokje klaar.

5 responses to “een dagje vroeger…

Geef een reactie

