blauw, blauw, blauw

het was opnieuw een week van veel onderweg, en mijn ruitjesquilt ging altijd weer mee.

2016-01-28 18.23.19

ruitjes onderweg

er zijn dus weer een paar ruiten bijgekomen, en voor het eerst ook een half blok voor de lange kant van de quilt.

2016-01-29 17.36.41

een half lang blok

ik kreeg ook van een lieve quiltvriendin deze week blauwe post toegestuurd. en vandaag ging ik langs in een quiltwinkel in uitverkoop, ik vond er de achterkanten voor twee quilts en ik vond er ook weer blauwe kleine lapjes. er kon en kan dus weer gestempeld worden, op naar een paar volgende ruiten!

2 responses to “blauw, blauw, blauw

Geef een reactie

