tijd voor een feestjeeeeeeeeeeeee

vandaag 10 jaar geleden zette ik mijn eerste schamele stapjes in blogland. toen nog bij weblog.nl, en sinds een kleine vijf jaar na de problemen bij weblog, bij wordpress. constante in die 10 jaar is dat ‘chevremont’ mijn blognaam gebleven is, en dat ik die naam ondertussen ook gebruik op Twitter, Instagram en op mijn facebookpagina.

10

en dus is het tijd voor een feestje! je krijgt tot zondagavond 7 feb 20 uur de tijd om te reageren op dit bericht. en in die reactie schrijf je twee dingen: of je het liefst een boekenlegger of een scharenhangertje wint EN wat je favoriete kleur is (ik ga streng zijn: geen keuze en geen kleuropgave is geen deelname!). zondagavond kiest een onschuldige hand een winnaar uit de (geldige) inzendingen.

veel succes!

 

 

21 responses to “tijd voor een feestjeeeeeeeeeeeee

  • Linda

    Inge ik ben zo blij regelmatig iets te kunnen lezen op je blog. Tof om te volgen !
    Ik kies voor : groen sleutelgsngertje
    Nog veel succes met je blog.
    KUStgroetjes ,
    Linda

  • Els

    Van harte gefeliciteerd met je 10-jarige blogjubileum. Hopelijk zullen er nog heel veel jaren volgen!
    Ik kies voor een scharenhangertje en mijn lievelingskleur is turkoois.

  • Ineke

    Allereerst van harte gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal. Ik kom altijd graag even lezen!
    Ik kies voor een scharenhangertje en mijn favoriete kleur is groen.
    Liefs, Ineke

  • Anita Vermeulen

    Wat knap, 10 jaar, gefeliciteerd 🎈✂️🎈!
    Ik lees je altijd graag. Op naar het volgende jubileum!
    Ik kies voor het scharenhangertje in roze 😄

    Groetjes!

    Anita

  • Sylvia

    Dat is een mijlpaal, hoor 10 jaar lang toch regelmatig een berichtje!
    Gefeliciteerd en gewoon door blijven gaan, altijd gezellig om bij je te buurten.
    Ik zou voor een scharenhangertje in lila/paars kiezen.
    Groetjes Sylvia

  • Virginie

    Hiep hiep hoera voor het 10 jarig bestaan van je blog! Ik zal ook eens m’n kans wagen voor de give away, een roze scharenhangertje zou leuk zijn! Veel succes met je blog dat ik vanaf vandaag met plezier zal volgen!

  • Inge Slaats

    Al 10 jaar een blog, wow dat is lang! Gefeliciteerd hiermee. Ik heb vooral goede herinneringen aan de jaren, dat ik dankzij jou, de Civil War Diary Quilt blokken heb gemaakt. Het werd mijn eerste grote affe quilt!
    Ik kies nu het scharenhangertje en mijn favoriete kleur is blauw.

  • Mien Boerekamp

    OOOO al 10 jaar ! Knap hoor .
    Ik won al een keer, maar waag een nieuwe gok: paarse boekenlegger.
    Ga gezellig door met je blog. Ik geniet er van.

  • Marjan

    Wow, al 10 jaar! Gefeliciteerd!! En altijd weer genieten hier… Ik heb al zoveel inspiratie opgedaan bij jou, Inge! Ik hoop dus dat je nog heel lang doorgaat met bloggen! En wat betreft de give-away: fantastisch natuurlijk… maar een welhaast duivelse keuze 😉 … jouw scharenhangertjes zijn zo mooi! Maar voor mij als boekenwurm zou het dan toch de boekenlegger moeten worden… een paarse uiteraard! 🙂 Spannend!

  • Katrien

    Amaai,al 10 jaar,wat gaat de tijd toch snel.Maar ik hoop je blogjes nog vele jaren te mogen lezen.
    Ik kies voor een wit scharenhangertje.

  • hilde851

    Gefeliciteerd! Amai, jij houdt dat al 10 jaar vol !!! Goed voor wie niet op facebook zit. Ik kies een scharenhangertje, neen geen rood, wel blauw.

  • Gert

    Van harte gefeliciteerd met je blogjubileum. Super, dat we nog maar lang van je verhalen mogen genieten. Ik kies voor een scharenhanger, en mijn lievelingskleur is paars.

  • Recour Cesa

    Hé, je hebt ook een blog ! En al behoorlijk lang zo ik lees. Shame on me dat ik die nog niet volg.
    Ik vind je boekenleggers heel erg mooi, dus ik hoop dat ik de gelukkige ben ! Een boekenlegger dus liefst, groen is my favorite !
    Groetjes,
    Cesa

  • Shirley

    Gefeliciteerd met jouw jubileum, wat lief dat je iemand blij gaat maken met een cadeautje. Mocht je mijn naam trekken, dan maak j me blij met een rood scharenhangertje 🙂

  • Linde Pype

    Tien jaar geleden uw eerste stapjes in blogland….dat is toch al een hele tijd geleden, een grote proficiat hoor !
    Uw blognaam vind ik prachtig gekozen…het feit dat ik weet van waar die vandaan komt klinkt die heel chique !
    Je bent een bezig creatief bijtje Inge !
    Zou wel leuk zijn eens een rood scharenhangertje in het echt te zien…..

  • Gerda Hartman

    Wat leuk Inge. Zal ook eens opzoeken hoe lang ik al blog. Door jouw heb ik de Civil War gemaakt, zo lang kom ik volgens mij ook op je blog. Nu zijn de eerste ruiten ook geknipt, zie mijn blog, ook door jouw blog aan begonnen. Mijn voorkeur gaat naar een schaartjeshanger en mijn lievelingskleur is blauw.

  • Mieke

    Piep

    Een blauwe schaartjeshanger lijkt me zaaalig
    Maar eenieder heeft die droom om te winnen
    Dus ga ik me tot vanavond maar stilletjes bezinnen

    Knuf knuf

  • Chris

    Wat een tijd al weer Inge, 10 jaar! Dat is een felicitatie waard.
    Leuk dat je er een feestje van maakt.
    Mijn voorkeur is dezelfde als Mieke: een blauwe schaartjes hanger. Leuk!

  • Sabine boeve '

    Hiep hiep hoera een tien jarige mijn voorkeur is bruin en liefst een scharniertje Dank je wel voor dit initiatief, eigenlijk zou het wij moeten zijn die jou verassen hè

  • PetraM

    Jeetje wat een tijd alweer. Van harte gefeliciteerd. Ik kies voor een boekenlegger, zo lief dat je dit doet.

  • de winnaar is… | chevremont

    […] reacties kwamen er op dit bericht, twintig mensen maakten kans op een zelfgemaakt cadeautje. via een random generator werd daarnet de […]

Geef een reactie

