ufobee XL 4

het was weer zover, voor de vierde keer trokken we met de ufo-beeleden een paar dagen naar Dranouter om aan onze ufo’s te werken.

ik had me voorgenomen om alleen maar te quilten, en dat is ook zo gebeurd, mijn kerstquilt is heel wat opgeschoven. nog een paar uurtjes prikken en moet ik alleen nog af- en tegenbiezen.

kerstquilt

en traditioneel is het ook cadeautjestijd, iedereen brengt een cadeautje mee (al dan niet zelfgemaakt) dat door het lot bij een ander beelid terecht komt. ik maakte een ‘Antasje’, en José heeft het mee naar huis.

antas

an-tas

en ik kreeg van Guute een prachtige bookcover, inclusief een notitieboek.

bookcover

bookcover

de blokjes die we elke maand trouw maakten, gaan ook met José mee naar huis, het wordt een prachtige quilt. en het nieuwe blokje is al gekozen, voor volgend jaar.

ufoquilt

ufoquilt

je kan ook nog meedoen met de give-away, die nog tot vanavond op mijn blog loopt (kijk en reageer even naar het vorige bericht!)

5 responses to “ufobee XL 4

Geef een reactie

