afgegeven en goedgekeurd

de voorbije weken was ik in stilte bezig met; onder andere deze stofjes:

20160417_121934

????

in stilte, want de quilt was een cadeau voor een plechtige communicant. vorige maandag – vijf dagen voor de afgeefdag, was de quilt volledig afgewerkt. de achterkant van de quilt is in hetzelfde thema als de voorkant: muziek2016-04-12 18.43.37

J. is immers een muzikale jongen, hij zingt in een jeugdkoor en speelt sinds een paar jaar piano.

voor de voorkant koos ik een eenvoudig patroon, waar de stofjes des te meer konden ‘spreken’. (ik merk alleen dat ik geen echt duidelijke foto heb van de volledige quilt)

2016-04-12 18.44.24

????

deugddoend natuurlijk dat J ook heel erg enthousiast was met zijn cadeau. voor de glimlach bij het opendoen van het pak, daar doe ik het voor.

 

8 responses to “afgegeven en goedgekeurd

Geef een reactie

