nog een cadeautje

na de muziekquilt van een paar weken geleden heb ik nu een ‘Frozen’-quilt gemaakt om een communicantje mee te verrassen.

M. is zot van roze en van Frozen, en dus waagde ik me voor het eerst aan het machinaal doorquilten van een paneelstof. op de foto is het quiltwerk niet echt te zien. om het paneel nog wat groter te maken heb ik er nog een rand rond gezet, in roze natuurlijk…

20160427_182157

????

leuk om doen, ik ga het meer doen, zo’n paneel quilten!

 

6 responses to “nog een cadeautje

Geef een reactie

