het was even geleden

dat ik nog naar de Hoppequiltersbee kon gaan. maar gisteren was de agenda weer eens vrij en kon ik er bij zijn.

en het was weer als vanouds genieten! niet in het minst door de prachtige werken die te zien waren, zoals deze van Carine:

2016-06-10 13.23.28

Carine

of de scrappy van Katrien:

2016-06-10 15.34.52

Katrien

José was bezig met hexagonnen:

2016-06-10 15.47.44

José

ik krijg meer en meer goesting om aan een hexagonquilt te beginnen, zou ik? de kartonnetjes en de speldjes heb ik in huis. en stofjes natuurlijk ook…

het was weer heerlijk babbelen en patchen!

 

2 responses to “het was even geleden

Geef een reactie

