de boordstof

ik had al een stof voor de boord van mijn scrappycivilwarquilt, maar ik was niet 100 % overtuigd. vrijdag was ik in Doornik en vond ik er wel de ideale stof. ik ben er helemaal weg van, donkerblauw, zoals ik me de boord had ingebeeld en met een motiefje dat bij de civil war stofjes past. 2016-06-19 15.13.57

en ondertussen zijn de eerste blokjes gemaakt en die bevestigen alleen maar mijn gevoel.

2016-06-19 15.13.39

????

ik ga hier graag mee verder!

dank je wel ook voor de reacties via Twitter en Instagram over mijn vraag van gisteren. die reacties hebben mijn keuze alleen maar bevestigd. de rode bies wacht nu op tegenbiessteekjes.

3 responses to “de boordstof

Geef een reactie

