scrappy civil war

tijdens het 12de quiltweekend dat Katrien organiseerde, zag ik een prachtige quilt in wording. ik schreef er toen al over. een quilt die me inspireerde om iets te gaan doen met mijn resten civil war stoffen.

vandaag zette ik de laatste steekjes aan de top, terwijl ik genoot van de eerste beelden van de Olympische Spelen (een dikke proficiat aan Greg VanAvermaet met de gouden medaille!).

en daarnet had ik ook hulp om een foto van de top te maken, dus bij deze:

2016-08-06 20.34.36

nu gaat deze top even aan de kant gelegd worden, tijdens het volgende quiltweekend wil ik in het winkeltje van Godelieve op zoek gaan naar de geschikte achterkant.

5 responses to “scrappy civil war

Geef een reactie

