heel lang geleden

het moet zowat het eerste quiltweekend geweest zijn, in 2004 of het tweede, in 2005, dat ik door quiltvriendin Yvonne geïntroduceerd werd in de wereld van de hexagonnen. ze toonde mij (zoals ze ongetwijfeld al aan veel quiltsters getoond heeft en nog zal tonen) hoe zij kartonnen hexagonnen met stof omreeg.

2016-08-19 14.14.26

ik deed er toen niets mee, maar hexagonitis is wel een microbe, een microbe die bleef knagen en uiteindelijk heb ik er aan toegegeven. ik ben begonnen met het maken van hexjes van 1 inch, en ondertussen zijn de eerste bloemetjes ook al klaar…

2016-08-14 20.22.04

ik weet niet hoe groot dit project gaat worden, het is een ideaal tussendoorprojectje, verstand op nul en rijgen maar. en meteen ook een ideale restverwerking!

fijn weekend!

5 responses to “heel lang geleden

Geef een reactie

