hexagonitis

de microbe waar ik hier al over praatte, is nog niet verdwenen. ik teken of maak telkens weer een paar hexjes, of ik maak blommetjes. op dit moment zijn er tien blommetjes af, waarvan er 9 hier op de foto staan.

2016-08-22 12.57.35

9 blommetjes

ik zet de blommetjes voorlopig nog niet aan elkaar, wil eerst wat meer variatie in de stofjes daarvoor. maar het blommetjes maken op zich vind ik al heel rustgevend, zalig! en blauwe stofjes genoeg, dus ik kan me nog wel een tijdje bezig houden…

 

 

7 responses to “hexagonitis

Geef een reactie

