naaien met kralen

de voorbije weken ging ik naar twee opendeurdagen van kralenwinkels. eerst naar Ename, naar Creabine en vorige week naar Izegem, naar ’t Kralenhoekje. bij de eerste leerde ik een nieuw patroon naaien met kralen en bij de andere kocht ik kralen om er nog ééntje te gaan maken.

deze leerde ik maken bij Creabine

creabine

????

en deze maakte ik met de kralen van ’t Kralenhoekjekralenhoekje 2.

 

een combinatie van mijn twee hobby’s: naaien en kralen. dat smaakt naar meer. wordt vervolgd.

 

One response to “naaien met kralen

Geef een reactie

