de oogst tot nu toe

de eerste weken van het werkjaar zijn altijd druk, en dan is het zalig om tussendoor even verstand op nul te zetten, met naald en draad en lapjes in de hand.

iedere avond maak ik of een paar hexjes, of maak ik een bloemetje.

ik maak telkens 7 hexjes per stofje, zodat ik die 1 keer kan gebruiken als het hartje van het bloemetje en de andere zes voor de blaadjes van een andere bloemetje.

en ook het aantal hexagonnen groeit, en dit is de oogst tot nu toe:

2016-09-02 15.17.03

????

ik kreeg al de vraag hoe groot dit wordt. geen idee, ik zie wel waar ik uitkom. en ik kreeg ook de vraag hoe groot mijn hexies zijn, het zijn hexjes met zijkant 1 inch.

3 responses to “de oogst tot nu toe

Geef een reactie

