een affo en meer

gisteren was er een ufo-bee bij Sabine. doel van onze bijeenkomst is quilts die al minstens een jaar in een onafgewerkt stadium liggen, afgewerkt krijgen.

en gisteren is het me gelukt, want mijn “hexiekerst” is af. ik begon tijdens het laatste quiltweekend in Nieuwkerke in 2014. toen de top af was, lag die meer dan een jaar lang te wachten op een achterkant en quiltsteekjes.

gisteren zette ik de laatste steken van de bies vast en ook het label kan niet meer van de quilt afvallen. dus ik heb een affo!

2016-09-03 20.03.21

hexiekerst

gisterenavond laat merkte ik ook dat ik op 03 september 2011 mijn eerste blogbericht op WordPress publiceerde (na het ter ziele gaan van weblog.nl). tijd voor een feestje dus! wie reageert op dit bericht en dit voor woensdag 7 september middernacht, maakt kans op een prijsje, een verrassing! succes!

6 responses to “een affo en meer

Geef een reactie

