uitstapje

gisteren kon ik niet naar de bee van de Hoppequilters, maar vandaag stond er wel iets leuks in de agenda gemarkeerd: opendeur in de Potterije in Lokeren. een quiltwinkel dichtbij het station in Lokeren, dus stapte ik vanmorgen vroeg (toch voor een zaterdag) op de trein.

een tijdje later stapte ik binnen in de winkel en ontmoette ik er Katrien en José. José nam er deze foto van Katrien en mij.

potterij

heel veel mooie quilts gezien (geen foto’s), en natuurlijk ook leuke lapjes. ik kan weer hexjes en ruitjes gaan knippen uit de nieuwe voorraad blauwtjes.

2016-09-10-17-04-40

blauwtjes

en heerlijk nagenieten van het bezoek aan de winkel en het terrasje achteraf!

 

4 responses to “uitstapje

Geef een reactie

