hexagonitis, het vervolg

ik blijf tussendoor bezig met het maken van hexjes, blommetjes en ik zet er af en toe een paar aan elkaar.

2016-10-10-20-36-59

????

ik kreeg ook een paar vragen over dit project. het zijn hexjes van 1 inch (zijkant) en ik maak telkens 7 hexjes per stof. daar kan ik dan 1 hartje van één blommetje en 6 blaadjes van een ander blommetje van maken.

2016-10-11-17-18-10

hexagonitis 32

hoe groot dit wordt? nog geen enkel idee, voorlopig vind ik het leuk en doe ik nog even verder.

2 responses to “hexagonitis, het vervolg

Geef een reactie

