hexjes en kralen

de voorbije dagen heb ik weer een paar blommen aan de lap gezet, de blommentuin groeit.

2016-11-04-22-55-16

het blijft leuk om doen, tussendoor.

ik heb ook een aantal kettingen gemaakt, want binnenkort sta ik weer op een beurs ten voordele van het goeie doel. de opbrengst van de beurs gaat naar ‘KomOpTegenKanker’. een aantal mensen in mijn omgeving vechten tegen deze rotziekte. ik draag op mijn manier een beetje bij om de opbrengst van de verkoop aan kankeronderzoek te schenken. dit zijn een paar van de juwelen die te koop zullen zijn (22 november, WZC Sint-Medardus Wijtschate)

de komende weken krijg je er hier nog meer te zien, je kan ze ook zien op mijn facebookpagina.

Geef een reactie

