jaaroverzicht patchwork 2016

hier en daar verschijnen jaaroverzichten. 2016 was voor mij een goed patchworkjaar, een jaar waarin ik drie quilts afgewerkt kreeg en waarin ik ook met veel plezier steekjes zette aan diverse projecten.

eerst de affo’s van dit jaar:

de Frozenquilt voor Michelle, de muziekquilt voor Jeremias en ‘hexiekerst’ voor mezelf.

en dan de projecten die WIP’s zijn (Work In Progress). soms liggen die projecten wel even stil, maar ze passeerden in het bijna voorbije jaar allemaal wel door mijn handen.

en het jaar is nog niet voorbij, ik ben deze dagen bezig met het zetten van sashings aan de nearly insanequilt. hierdoor kan ik de blokjes van de voorbije maanden aan de grote lap zetten, die blokje per blokje groeit.

geniet van de laatste dagen van 2016, wat je ook doet!

 

2 responses to “jaaroverzicht patchwork 2016

Geef een reactie

