de lelijkste combinaties ooit

met onze ufobee maken we voor iedere bee een aantal blokjes. die gaan allemaal in één grote pot en die worden dan verloot tijdens ons ufo-weekend, in februari.

dit jaar kozen we blokjes die met eenzelfde stof (witte ruit) gemaakt werden met daarrond allemaal restjes. het zijn combinaties die ik nooit zou uitkiezen, en er zitten echt lelijke stofjes (lees: stofjes uit de mode, niet mijn kleuren, …) in.

de voorbije dagen maakte ik de laatste opdrachten, drie voor de ufo-bee en drie voor het ufo-weekend.

als ik die blokjes zo apart zie, zeg ik, neen, toch niet. maar tijdens de vorige bee toonde José alle toen al gemaakte blokjes samen en toen veranderde ik wel van gedacht. al die ‘lelijke combinaties samen maken toch wel iets moois!

2016-12-17-10-36-07

afwachten maar wie van de ufobee de winnaar wordt, dat weten we in februari….

en voor het volgende jaar gaan we met zwart en wit aan de slag, ik ben al benieuwd wat dat wordt!

5 responses to “de lelijkste combinaties ooit

Geef een reactie

