11 jaar bloggen

ik weet nog goed wat ik deed 11 jaar geleden, 3 feb 2006. met een aantal patchworkvriendinnen gingen we een dagje naar het Kortrijkse, en bezochten we o.a. de opendeurdagen van de (ondertussen gestopte) Patchworkstudio in Harelbeke.

over de middag zaten we in een heel leuk restaurantje te babbelen over bloggen. Shirley en Yvonne waren toen net begonnen, en hier en daar verschenen er nog quiltblogs.

en ’s avonds terug thuis moest ik het ook proberen, ik startte met een blog bij weblog.nl. 5 jaar later gingen die ten ziele, en toen ontstond dit blog.

en daarom trakteert dit blog: ik verloot een scharenhangertje onder diegene die op dit blog reageren. zet je in je reactie ook je favoriete kleur, dit verdubbelt je kans om te winnen! je hebt de tijd tot zondagavond 5 februari om 22 uur om te reageren!

veel succes!

 

11 responses to “11 jaar bloggen

Geef een reactie

