gewonnen!

neen, ik heb het nog niet over de winnaar van de give-away, waar je nog heel even aan kunt mee doen.

maar wel over de blokjes die deze bofkont gisteren won tijdens ons jaarlijkse ufo-weekend. voor iedere ufo-bee maakt ieder ufo-beelid immers een aantal opgelegde blokjes. en die worden dan verloot tijdens het ufo-weekend, en dit keer was ik de gelukkige!

knipsel

de andere leden van de ufobee  (die hier even opkeken van het bestuderen van een quilt in wording van Hilde):2017-02-05-10-34-36

ik weet wat gedaan de komende weken, deze blokjes moeten aan elkaar!

en dat ik tijdens dit weekend ook heel wat steekjes zette, zag je al in mijn vorige blogbericht. meer moois van deze dagen, zie je hier de komende dagen verschijnen.

3 responses to “gewonnen!

Geef een reactie

