de doos

telkens we ufo-weekend hebben, maken/kopen we een cadeautje dat dan via lottrekking bij een ander beelid terecht komt.

op vrijdagmiddag worden alle cadeautjes samen op de kast geplaatst en slechts op zondagmorgen ;;worden de cadeautjes verloot. spannend!2017-02-04-12-13-34

dit keer kreeg ik het cadeau van Hilde, het pakketje met de witte strik. de doos was goed gevuld met moois, ik ben heel erg verwend: 2017-02-08-19-30-59

een tasje met prachtige borduursteken en gevuld met knopen, een geborduurd portemonneetje, een schaartje en lintjes. dank je wel Hilde!

en de doos waar alles in zat? die gaat het komende jaar dienst doen als ‘schatkist’ voor de nieuwe ufo-blokjes. als winnaar van dit jaar ben ik immers de schatbewaarder voor de nieuwe blokjes. dit keer gaan we zwart/wit blokjes maken, mijn eerste twee heb ik net in de doos gestopt…

3 responses to “de doos

Geef een reactie

