vorige zaterdag…

vorige zaterdag waren we te gast bij Hilde, voor een mini ufo-bee. mini omdat Katrien en José er niet bij konden zijn.

maar het was wel genieten, ook van de mooie quilts van gastvrouw Hilde. ze had een ufo en een affo te showen, allebei zo mooi!

 

ik werkte verder aan mijn new hexagon van Katja Marek, aan hexagon 2. die is weer wat meer afgewerkt.

2017-03-18 12.12.44

en tussendoor kregen we nog een deskundige uitleg van letterkapper Wim (echtgenoot van Hilde). ga maar eens kijken welke prachtige werkstukken hij maakt via deze link.

deze week maakte ik de blokjes voor ons volgende gezamelijk project ook klaar. zwart/wit, het wordt een leuke quilt!

2017-03-23 19.41.40

ik kijk al uit naar de volgende ufo-bee!

4 responses to “vorige zaterdag…

  • Ina van der Plaat

    Heel mooi Inge je Katja Marek blok! de loterij quilt zal ook mooi worden. fijn weekend! Xxx

  • Katrien

    jammer dat ik er niet bij was,volgende keer beter.
    leuk je blokjes.

  • Marjan

    Mooi hexagonblok, Inge!
    Het werk van Wim vind ik indrukwekkend prachtig… wat een vakman!

  • Chris Jones

    Nooit gehoord van een ‘letterkapper’! Ik dacht eerst natuurlijk aan het kappen van bijvoorbeeld haar, haha. Maar wat een prachtige dingen maakt hij!! Echt kunst.
    Maar jullie waren ook lekker bezig. Toch zó’n goed idee, zo’n ufo-bee!

Geef een reactie

