hexagonitis

dank je wel voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht.

ik ben ondertussen nog niet helemaal weer in orde, maar ik ben toch al een flink stuk opgeknapt. ondertussen ben ik ook weer wat verder gegaan met #hexagonitis.

2017-04-02 16.47.24

er staan nu 94 blommetjes aan elkaar, en er liggen er nog wat klaar om aan de lap te zetten. het zijn dus ook 94 verschillende stofjes, en ik kan nog wel even door met unieke lapjes.

fijn weekend!

One response to “hexagonitis

Geef een reactie

