druk

de voorbije dagen moest ik zoeken naar wat tijd om te patchworken, druk met werk, druk met andere zaken.

een al lang geleden getekend en geknipt Nearly Insane blokje is toch een beetje gevorderd, tijdens een lange treinrit.

2017-05-04 17.33.26

vorig weekend had ik dan wel vrije tijd, maar toen was ik helemaal in de greep van dit boek, in drie dagen uitgelezen. een aanrader voor wie graag leest over het begin van de 20ste eeuw!

2017-05-01 12.48.45

 

2 responses to “druk

  • Marjan

    Heb ik ook in één adem uitgelezen, Inge. Prachtboek. (En nee, dan komt er van handwerken even niets… 😉 )

  • Petra

    Het leven bestaat soms uit veel patchwork en soms uit veel andere dingen. Afwisseling moet er zijn, en het je hebt nog even tot de 22ste 🙂 Ga eens kijken of ik je boek bij ons in de bieb kan vinden.

Geef een reactie

