121

het was een tijdje geleden dat ik nog eens mijn grote hexagonis lap in handen had. ik maakte af en toe wel eens een blommetje, of ik maakte een paar hexjes tussendoor, maar echt weer eens blommetjes aan elkaar zetten was al meer dan een maand geleden.

 

 

vandaag was het weer eens echt zo ver, de grote lap groeit en telt nu 11 maal 11 dus 121 blommetjes.

 

2017-06-24 18.06.41

het zijn stuk voor stuk ‘unieke’ blommetjes, ik maak er één per stofje. ik ben nog niet door mijn blauwe voorraad, ik ga nog wel even door…

 

3 responses to “121

Geef een reactie

