zwart wit en misschien een beetje rood

al lang wil ik eens een zwart wit quilt maken. ik zag al mooie exemplaren passeren, zoals bijvoorbeeld de vingerhoedjesquilt van Katrien.

ik maakte dit jaar al wat zwart witte blokjes, voor de ufobeequilt. ik kan dit jaar echter niet winnen, aangezien ik tijdens het vorige weekend al de gelukkige winnares was. dit zijn een aantal blokjes voor dit jaar samen: 2017-05-06 13.54.48

en door dit te zien kreeg ik alleen maar meer goesting in iets zwart wit. het boek waar ik indertijd ook mijn vingerhoedjesquilt uit haalde, kwam weer boven water.

2017-07-09 18.55.14

en ik zag een blokje dat heel goed gaat om in twee ‘kleuren’ te gaan maken. mogelijks gaat ook hier af en toe een rood stofje in verschijnen, dat staat nog niet helemaal vast… deze week maakte ik mijn eerste blokjes, er zullen er nog wel vele volgen…

2017-07-11 17.56.55

 

5 responses to “zwart wit en misschien een beetje rood

Geef een reactie

