#houvanblauw

ik ben bezig met drie blauwe projecten, en de laatste weken werkte ik aan twee ervan verder.

eerst maakte ik de volgende ronde van de derde rosette van de NewHexagon. neen, ik ben niet twee blokjes vergeten, de blokken hebben gewoon een ongewone vorm 😉

2017-08-07 13.06.30-1

er moeten nu nog een paar blokken gesneden worden voor ik het derde blok kan afwerken.

dit zijn blok 1 en 2 van datzelfde project:

en het tweede project? neen, geen hexagonnetjes dit keer maar ik haalde de ruitjes weer eens boven. meer dan een jaar geleden werkte ik er voor het laatst aan, dus het is zelfs al volgens de regels van onze ufobee, een regelrechte ufo! er is weer een ruit af en een volgende in de maak. ik heb de smaak weer te pakken!

2017-08-04 20.45.24

 

2 responses to “#houvanblauw

Geef een reactie

