productief weekend…

was het de zon die zorgde dat ik me dit weekend productief voelde? in ieder geval is het zonlicht voor mij herademen, in zo een donkere winter.

in ieder geval heb ik heerlijk gewandeld en van de zon genoten. gisteren in de duinen en het strand, vandaag ‘over de schreve’ in Frans-Vlaanderen. ‘en passant’ ging ik ook nog een jarige vriendin even feliciteren (zwaaizwaai, merci voor het drankje!)

deze en alle andere wandelingen van deze maand brengen me op 122 kilometer. het doel van 100 per maand is dus alweer gehaald en ik heb al wat reserve om eind dit jaar aan 1500 km te geraken.

uitdaging 1 geslaagd.

ik had me ook voorgenomen om de top van de hexensterren af te werken. donderdag kon je al zien dat het einde in zicht was.

en ook deze uitdaging is geslaagd. volgende uitdaging moet misschien zijn: een grote lap deftig op foto zetten…

straks ga ik met 1/2de hexagonnen aan de slag. het weekend is nog niet helemaal om…


Plaats een reactie