het is weer voorbij

neen, nog niet die mooie zomer, wel het vakantieritme. een vakantie waarin ik veel patchte en ook voor het eerst sinds lang weer eens veel gelezen heb. en op de valreep was ik ook nog met kralen bezig. een ontspannende en mooie vakantie dus.

dit blokje vat eigenlijk wel een beetje mijn vakantie samen: er zitten lapjes in die ik van mijn quiltvriendinnen kreeg op de eerste dag van mijn vakantie, er zitten lapjes in die ik kocht in Bourgondië en ik maakte het tijdens onze trip naar Sas-van-Gent.

2015-08-15 13.34.26

nu weer op naar het ‘geregelde leven’, dat heeft ook zijn charme!

8 responses to “het is weer voorbij

Geef een reactie

