miracle beads

vorige maandag opende ik voor het eerst sinds lang weer eens een kralendoos. mijn favoriete doos. die met miracle beads. ik heb er ondertussen heel wat verzameld, ik ben dol op de kralen en op de kleurtjes:

dropbox

en even later had ik twee kettingen gemaakt (en nog iets, maar dat blijft voorlopig een verrassing want de ontvanger leest hier mee, denk ik).

ééntje in gebroken wit

miraclebeads1

en ééntje in ijsblauw, één van mijn favoriete kleuren:

miraclebeads2

ik blijf het zalig vinden om doen, af en toe met kralen bezig zijn. een leuke afwisseling van de lapjes.

ondertussen heb ik me ook ingeschreven voor workshops met kralen in het najaar, iets om naar uit te kijken, maar nu eerst genieten van een (hopelijk) zalige zomer!


6 responses to “miracle beads

Plaats een reactie